فروش ساکشن دندانپزشکی فروش ساکشن دندانپزشکی .

فروش ساکشن دندانپزشکی

انواع دستگاه لیزر

دستگاه لیزر مو چیست؟

دستگاه لیزر مو، فولیکول مو را از بین می برد. در واقع، می توانند مو های زائد بدن را از بین ببرند. این تکنیک اولین بار در سال 1990 در جهان معرفی شد که پس از آن کارایی و قابلیت و استفاده از آن ها به طور چشمگیری افزایش یافت. لیزر مو، یکی از مدرن ترین شیوه ها برای افرادی است که از اصلاح یا اپیلاسیون ناراضی هستند. لیزر مو های زائد، گزینه ای است که می تواند مو های زائد بدن را به صورت دائمی از بین ببرند.

دستگاه لیزر مو، نور بسیار قوی را بر فولیکول های مو می تابد. رنگدانه هایی که در فولیکول موجود هستند، نور را جذب کرده و می توانند مو های بدن را از بین ببرند. این دستگاه می تواند فولیکول مو را از بین ببرد و تقریبا رشد آن در آینده غیر ممکن است. دستگاه های لیزر مو می توانند 80 تا 90 درصد از مو ها را حذف کنند. لیزر مو های زائد بدن و صورت بی خطر و موثر است.

علاوه بر دستگاه های لیزر مو، در این زمینه می توان از دستگاه های IPL (نور پالسی شدید) استفاده کرد. اغلب، دستگاه های لیزر مو در حذف مو های زائد بدن قدرتمند تر هستند. علت تفاوت و قدرت دستگاه های لیزر مو در نوع نور و تابش آن ها است.

انواع دستگاه لیزر مو شامل:

دستگاه های لیزر مو با مدل و قابلیت های گوناگونی در بازار وجود دارند. برخی از آن ها دارای تکنولوژی بالا و هوشمندی هستند. همچنین در مراکز زیبایی ممکن است از دستگاه های لیزر مو با تکنولوژی ساده تر استفاده کنند.

دستگاه روبی (یاقوتی)

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر ان دی یاگ

دستگاه لیزر مو الکساندرایت (الکس)

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۴۹ توسط:سینا طب موضوع: نظرات (0)