فروش ساكشن دندانپزشكي فروش ساكشن دندانپزشكي .

فروش ساكشن دندانپزشكي

انواع دستگاه ليزر

دستگاه ليزر مو چيست؟

دستگاه ليزر مو، فوليكول مو را از بين مي برد. در واقع، مي توانند مو هاي زائد بدن را از بين ببرند. اين تكنيك اولين بار در سال 1990 در جهان معرفي شد كه پس از آن كارايي و قابليت و استفاده از آن ها به طور چشمگيري افزايش يافت. ليزر مو، يكي از مدرن ترين شيوه ها براي افرادي است كه از اصلاح يا اپيلاسيون ناراضي هستند. ليزر مو هاي زائد، گزينه اي است كه مي تواند مو هاي زائد بدن را به صورت دائمي از بين ببرند.

دستگاه ليزر مو، نور بسيار قوي را بر فوليكول هاي مو مي تابد. رنگدانه هايي كه در فوليكول موجود هستند، نور را جذب كرده و مي توانند مو هاي بدن را از بين ببرند. اين دستگاه مي تواند فوليكول مو را از بين ببرد و تقريبا رشد آن در آينده غير ممكن است. دستگاه هاي ليزر مو مي توانند 80 تا 90 درصد از مو ها را حذف كنند. ليزر مو هاي زائد بدن و صورت بي خطر و موثر است.

علاوه بر دستگاه هاي ليزر مو، در اين زمينه مي توان از دستگاه هاي IPL (نور پالسي شديد) استفاده كرد. اغلب، دستگاه هاي ليزر مو در حذف مو هاي زائد بدن قدرتمند تر هستند. علت تفاوت و قدرت دستگاه هاي ليزر مو در نوع نور و تابش آن ها است.

انواع دستگاه ليزر مو شامل:

دستگاه هاي ليزر مو با مدل و قابليت هاي گوناگوني در بازار وجود دارند. برخي از آن ها داراي تكنولوژي بالا و هوشمندي هستند. همچنين در مراكز زيبايي ممكن است از دستگاه هاي ليزر مو با تكنولوژي ساده تر استفاده كنند.

دستگاه روبي (ياقوتي)

دستگاه ليزر دايود

دستگاه ليزر ان دي ياگ

دستگاه ليزر مو الكساندرايت (الكس)

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۴۹ توسط:سينا طب موضوع: نظرات (0)

قيمت دستگاه ساكشن دندانپزشكي

كاربرد ساكشن دندانپزشكي:

ساكشن دندانپزشكي يا آسپيراتور را مي توان به عنوان دستگاهي براي حذف و تخليه مايعات و ترشحات، عدم انسداد راه تنفسي، تعريف كرد. دستگاه ساكشن، يكي از پر كاربرد ترين تجهيزات در حوزه پزشكي به شمار مي آيد. آن ها داراي ويژگي و شكل ظاهر متفاوتي هستند. استفاده از ساكشن هاي دندانپزشكي همانند ساير تجهيزات، آسان است.

ساكشن هاي دندانپزشكي با توانايي و قدرت مكش بالا در جراحي و اقدامات دندانپزشكي مورد استفاده قرار مي گيرد. از بروز انسداد راه تنفسي يا انباشته شدن مايعات و ترشحات پيشگيري مي كند. استفاده از ساكشن ها در جراحي دندان و ساير خدمات، روش كار و فعاليت دندانپزشكان را متحول كرد. با وجود اين دستگاه، نه نتها نكات ايمني و بهداشتي را رعايت مي كنند، بلكه راحتي بيمار و درمان حرفه اي و تخصصي تر را فراهم آورده اند.

هنگام اقدامات دندانپزشكي همانند عصب كشي، كشيدن دندان و كاشت ايمپلنت، خون و بزاق فراواني ترشح مي شود. در صورتي كه خونابه ها، بزاق، مايعات در دهان بيمار تجمع يابند، امكان خطر خفگي و مسدود شدن راه تنفسي بيمار وجود دارد. براي پيشگيري از انسداد راه تنفسي، ساكشن هاي دندانپزشكي وظيفه دارند تا مايعات، خون و بزاق را از دهان بيمار تخليه كنند. عموما، ساكشن ها براي تخليه خونابه و مايعات به يك متور مكنده نياز دارند. قدرت مكش و نوع موتور آن ها بسته به كشور سازنده يا نوع برند متفاوت است.

در ميان انواع آسپيراتور ها، ساكشن هاي جراحي از قدرت مكش بالا تري برخوردار هستند. لذا، ميان لوله هاي ورودي آن ها تمايز وجود دارد. هر چه قطر اين لوله ها كم يا نازك تر، قدرت مكش بالا تري دارند. يكي از ملاك هاي مشترك ميان تمام ساكشن ها، استفاده از فيلتر است. فيلتر ها براي ساكشن هاي دندانپزشكي يا جراحي، ضروري است. چرا كه، از ورود آلودگي به موتور دستگاه يا كاهش طور عمر آن جلوگيري مي كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۸:۱۷ توسط:سينا طب موضوع: نظرات (0)